Anulowanie
Aby skorygować lub anulować złożone zamówienie, musisz skorzystać z pomocy Biura Obsługi Klienta, wysyłając nam odpowiednią dyspozycję mailem. Nie możemy wprowadzić zmian w zamówieniu, które już zostało do Ciebie wysłane.

Zwiększanie zamówienia
Jeżeli chcesz dodać coś do złożonego wcześniej zamówienia, złóż nowe zamówienie na ten produkt, który chcesz dodać do paczki, i składając, dołącz je do wcześniejszego zamówienia wpisując informacje o tym zamiarze w części "Uwagi" formularza zamówień. Możesz to zrobić, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, a faktura nie została wystawiona.

Dzielenie zamówienia
Jeśli złożyłeś już zamówienie (przeszedłeś przez strony "Płatności"), sam nie możesz go już podzielić, musisz skorzystać z pomocy Biura Obsługi Klienta, wysyłając nam odpowiednią dyspozycję mailem. Jeśli jednak dopiero kompletujesz zamówienie, możesz je podzielić sam.

Zamówienia o różnym terminie realizacji

Jeśli zależy Ci na czasie zadzwoń do nas lub wyślij e-mail z zapytaniem o termin realizacji poszczególnych produktów - w naszej ofercie są zarówno pozycje, które możemy wysłać natychmiast, jak i takie, na które trzeba będzie trochę poczekać.
By zminimalizować koszty dostawy, standardowo wstrzymujemy wysyłkę do chwili skompletowania całości zamówienia, jeżeli sobie tego nie życzysz, podziel je, biorąc pod uwagę czas realizacji zamówienia. Wybierz produkty, które gotowe będą wcześniej, i przejdź przez proces autoryzacji, wyboru formy płatności i sposobu dostawy. Wyślij zamówienie. Potem złóż następne zamówienie, obejmujące towary o dłuższym czasie realizacji.


Strona głównaStrona główna